Gratis verzending NL > €55,- BE > €100,-

Verzending binnen 1 à 2 werkdagen!

Mail ons!

De webshop voor innerlijke groei & zelfheling

FAQ

Veelgestelde vragen2020-12-14T11:29:41+01:00
Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een ander adres?2020-12-14T10:47:00+01:00

Ja, dat kan. Je kunt tijdens het afrekenen een ander adres opgeven. Bijvoorbeeld als je het als een cadeautje wilt versturen.

Ik wil zakelijk bestellen. Krijg ik ook een btw factuur?2020-12-14T10:56:49+01:00

Wij zitten als kleine ondernemers (nog) niet in de btw. Dit betekent dat er op de producten geen btw wordt berekend. Je kunt deze zakelijk dus ook niet aftrekken. Mocht je een zakelijke bestelling willen doen en een factuur willen, stuur ons dan even een berichtje via contact@clearandconscious.nl

Ik wil meer van dezelfde producten kopen. Hoe doe ik dat?2020-12-14T10:28:32+01:00

Je kunt tijdens het afrekenen de hoeveelheid van elk product selecteren. Let op: bij unieke producten koop je alleen dat product.

Ik wil een persoonlijke boodschap mee versturen. Kan dat?2020-12-14T10:48:59+01:00

Ja, omschrijf bij de notities tijdens het afrekenen je persoonlijke boodschap en wij zorgen ervoor dat deze op een kaartje in het pakketje wordt meegestuurd. 

Ik heb een kortingscode. Waar kan ik deze invoeren?2020-12-14T10:24:37+01:00

Je kunt de kortingscode invoeren in je winkelmandje.

Ik heb betaald maar geen bestelbevestiging ontvangen.2020-12-14T10:34:36+01:00

Het kan zijn dat onze e-mail in jouw spam terecht gekomen is. Controleer dan je spam folder of ongewenste e-mails en voeg ons adres toe aan je adresboek of als veilige afzender. Mocht hij daar ook niet tussen zitten, neem dan even contact met ons via contact@clearandconscious.nl

Wat zijn de verzendkosten?2021-01-18T16:40:40+01:00

De verzendkosten bedragen € 4,95 voor zendingen binnen Nederland (gratis vanaf € 55,-) en € 7,95 voor zendingen naar België (gratis vanaf € 100,-). Voor overige landen: neem dan eventjes contact met ons op.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?2020-12-14T10:45:09+01:00

Wij versturen de bestellingen buiten de weekenden om meestal binnen 12 uren. Je bestelling zal dan, afhankelijk van de drukte van de bezorgdiensten, meestal binnen 3 dagen bij jou worden geleverd.

Mijn producten hebben verschillende levertijden2020-12-14T10:41:51+01:00

Als je meerdere producten bij ons bestelt waar de levertijden verschillend zijn, dan versturen wij de gehele bestelling met de langste levertijd. Dit is wel zo milieubewust. Over het algemeen zal dit variëren tussen maximaal 3-5 werkdagen.

Kan ik mijn pakket laten bezorgen op bij een afhaalpunt?2020-12-14T10:51:34+01:00

Je kunt je bestelling helaas niet laten afleveren op een afhaalpunt. Mocht je niet thuis zijn, dan probeert de bezorgdienst het af te geven bij je buren of anders op een volgende dag.

Wat is jullie missie?2020-12-14T11:28:23+01:00

Lees meer over ons op de volgende pagina: over ons

Wat is de herkomst van jullie edelstenen?2020-12-14T11:32:02+01:00
Ik zoek een product met bepaalde werking. Geven jullie advies?2020-12-14T11:54:55+01:00

Ja, wij kunnen daar gratis advies over geven. Ga naar de onderstaande pagina voor meer informatie.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?2020-12-14T11:23:06+01:00

Nee, wij hebben alleen een digitale winkel 🙂

Kan ik producten ook ruilen?2020-12-14T11:47:17+01:00

Ruilen is helaas niet mogelijk. Je kunt uiteraard wel je product terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen.

Kan ik gratis retourneren?2020-12-14T11:45:27+01:00

Voor retourneren betaal je zelf de verzendkosten. Dat heeft verschillende redenen. Allereerst omdat wij onze klanten uitnodigen met zorg, aandacht en gevoel te kopen. Daarnaast willen wij ook zo min mogelijk het milieu belasten. En retourneren is nu eenmaal belastend voor het milieu. Voor meer info: lees hier onze verzend- en retourvoorwaarden

Ik wil een bestelling retour doen2020-12-18T09:55:07+01:00

Tot 14 dagen na ontvangst heb je het recht om je bestelling retour te zenden. Geef dit eerst eventjes aan ons door. We sturen je dan een retour etiket via de mail.

Uitgezonderd van retour zijn:

  • geopende en al gebruikte producten (zoals sprays, oliën, rollers, thee en kruidentincturen).
  • producten die niet direct van de webshop komen en speciaal voor jou zijn nabesteld.
  • Online cursussen.

Let op: de kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Waarom? Dat lees je hier.

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat nu?2020-12-14T15:14:38+01:00

Vervelend dat je een beschadigd product hebt ontvangen. Dit kan natuurlijk gebeuren tijdens het transport. Stuur ons in dat geval een foto van het beschadigde product en wij versturen dan een retourlabel. In dit geval nemen wij de kosten van retour voor onze rekening. Verpak het product vervolgens weer goed in en lever hem in bij een dichtstbijzijnde POST NL punt bij jou in de buurt. Bij ontvangst van het product storten we het bedrag binnen 2 á 3 dagen weer terug naar jouw bankrekening.

Garantie2020-12-18T09:59:30+01:00

Mocht je een product hebben ontvangen dat kapot is, of heb je het verkeerde artikel gekregen? Laat ons dit zo snel mogelijk (binnen 24 uur) weten waarom je een beroep wilt doen op de wettelijke garantie. We nemen dat zo snel mogelijk contact met je op.

Uitzonderingen op de garantie:

  • Natuurlijke oneffenheden. Natuurproducten kunnen van nature bepaalde barstjes hebben of deukjes hebben. De stenen kunnen iets afwijken van de foto. Wij doen ons best om de stenen uit te zoeken van de beste kwaliteit.
  • Veranderingen aan het product door eigen gebruik verliezen hun retourrecht.

Ga naar de bovenkant